נציבות פניות | המכללה האקדמית תל חי

נציבות פניות

נציבות פניות

"דלת פתוחה" בדיקנט

משרד דיקן הסטודנטים הוא הבית החם של הסטודנט במכללה.
משרד הדיקן מטפל בסטודנטים, תומך בהם ומסייע להם בפתרון כל בעיה המתעוררת במהלך לימודיהם.
צוות הדיקן משמש חוליה מקשרת בין הסטודנט לבין האקדמיה.

פרופ' מוסטפא עבאסי, דיקן הסטודנטים.

*משרד דיקן הסטודנטים ייתן מענה לסטודנטים על ידי רואי פרנקל אשר יהווה נציג פניות הסטודנטים בנוסף למענה, אחת לשבוע, של פרופ' מוסטפא עבאס – דיקן הסטודנטים בתל חי. 

*קבלת קהל תעשה בהתאם להנחיות הקורונה. פגישות פרונטאליות יעשו דרך מערכת זימון התורים בלבד ובאופן מקוון. 

 

להלן פירוט השירותים ואופן הפניה:

לפניות בנושא אקדמי/שירותי המכללה/ בעיה כלכלית (לא מלגה) ובקשת אישורים: היריון, לידה, מילואים, היעדרויות יש לפנות במייל: [email protected]

בכל פנייה בנושא "נציבות פניות ומלגות" – אישורים, זכויות ושאלות על מלגות לפנות לגב' אלינור ארצי בטלפון: 04-8181232, במייל – [email protected]

 

שעות הקבלה:

גברת אלינור ארצי.

פרונטאלי (זום) - ימים ב, ד, בשעות: 14:00-15:00.

מענה טלפוני יינתן בימים ב, ד בשעות: 15:00-15:30 - בטלפון - 04-8181232.